HR Business Partner
Organisatie
Functieomschrijving HR Business Partner
Wij jij als HRBP-er bijdragen aan het versterken van de organisatie-inrichting en de ontwikkeling van de zelfstandige business unit waar jij verantwoordelijk voor bent?
In deze uitdagende HRBP rol ben jij een deel van het management team en bent voor hen gesprekspartner en adviseur. Je gaat dus aan de slag met strategische en daarnaast ook tactisch/operationele HR werkzaamheden. Er is een HR Back Office voor alle standaard HR ondersteuning. Samen met je HRBP collega's van de andere business units zorg je voor de juiste HR processen, beleid en regelingen die voldoen aan geldende wet- en regelgeving voor de gehele organisatie.
Wat ga je doen?
- Je adviseert het management op het gebied van het HR-beleid over o.a. organisatie- en cultuurprojecten
- Je adviseert, signaleert en ondersteunt inzake HR-aangelegenheden van medewerkers, bijvoorbeeld over complexe verzuim en re-integratie trajecten, performancemanagement en toepassing van arbeidsvoorwaarden
- Je levert een actieve bijdrage aan de loopbanen van collega’s door het doen van talent reviews en met inzet van opleidingsprogramma’s
- Je rapporteert op en analyseert HR management data
- Je ontwikkelt voor deelgebieden HR beleid, regelingen, processen en instrumenten voor de hele organisatie
Functievereisten HR Business Partner
Wat neem je mee?
- Een afgeronde HBO/WO opleiding, richting HRM of bedrijfskunde
- Minimaal 5 jaren relevante ervaring in een vergelijkbare functie binnen de profitsector
- Ervaring in het begeleiden van organisatie- en cultuurveranderingstrajecten en HR projecten
- Je houdt je vakkennis van o.a. wet- en regelgeving up-to-date
- Je bent een enthousiaste, proactieve persoonlijkheid en kunt op verschillende levels in de organisatie een goed gesprek voeren
- Je werkt graag zowel zelfstandig als in teamverband.
Praktische informatie
Standplaats: Laren (NH)
Arbeidsvoorwaarden & aanvullende info
Wat biedt onze opdrachtgever:
- Een afwisselende baan in een organisatie die volop bezig is met professionalisering op HR gebied
- 24 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband met de mogelijkheid om 6 dagen (naar rato) bij te kopen
- Salaris € 4.500 - € 4.900 o.b.v. 40 uur
- Een leaseauto/mobiliteitsbudget, smartphone en laptop
- Een hybride werkomgeving met de mogelijkheid tot gedeeltelijk thuiswerken
- Goede opleidingsmogelijkheden
- Doorgroeimogelijkheden die passen bij jouw ambities
- Prima secundaire arbeidsvoorwaarden met o.a. een gunstige pensioenregeling, mogelijkheid deel te nemen aan de collectieve ziektekostenverzekering en de mogelijkheid om aandelen te kopen tegen een gereduceerd tarief
- Een prettige en informele werksfeer met fijne collega’s: diversiteit en inclusie vinden zij van groot belang en streven er daarom naar om hun personeelsbestand een afspiegeling te laten zijn van de maatschappij.
in
Werkgever
Contactpersoon
- HBO
- WO
- IT & ICT
- > 5 jaar
- 32 uur
- 36 uur
- 40 uur
Senior HR Recruitment Consultant
Details...