Locatie:Moerkapelle

HR Adviseur

Nieuw
Nieuw

Organisatie

Bij Bergbanket maken ze al sinds 1968 met trots en vakmanschap heerlijke producten zoals krakelingen, beschuit en crackers. Hun productieproces is zo ingericht dat ze handgemaakte, ambachtelijke bakkersproducten op grote schaal kunnen produceren. Ze combineren het beste van twee werelden: de knowhow van hun bakkers met de innovatieve geest van hun ingenieurs.

Wat begon als een familiebedrijf is inmiddels uitgegroeid tot een organisatie met 130 collega’s, en nog steeds groeien ze door!

Functieomschrijving HR Adviseur

In deze solofunctie ben je verantwoordelijk voor alles op het gebied van HR. Als HR-adviseur ben je een belangrijke sparringpartner voor de directie en het management, én het aanspreekpunt voor medewerkers. Je zorgt dat alle HR-processen soepel verlopen en denkt actief mee over de verdere professionalisering van het HR-beleid.

De rol is breed, zelfstandig en vraagt iemand die energie krijgt van afwisseling in een hands-on omgeving.

Je bent een echte allrounder en krijgt energie van snel schakelen tussen diverse taken, zoals:

  • Het begeleiden van leidinggevenden en medewerkers bij HR-vraagstukken;
  • Het coördineren van verzuimtrajecten en re-integratie;
  • Werving en selectie, in samenwerking met teamleiders;
  • Contact onderhouden met uitzendbureaus;
  • Learning & development: jij organiseert opleidingen en trainingen voor onze medewerkers;
  • Arbo- en vitaliteitsbeleid;
  • Het opstellen en beheren van arbeidsovereenkomsten, personeelsdossiers en het soepel laten verlopen van de salarisadministratie (in samenwerking met een collega).

Functievereisten HR Adviseur

Jij bent een proactieve, praktische en zelfstandige HR-professional die moeiteloos schakelt tussen operationele taken en beleidsmatige thema’s.

Wat je meebrengt:

  • Een relevante hbo-opleiding richting HRM, Bedrijfskunde of vergelijkbaar;
  • Ervaring in een zelfstandige HR-adviesrol;
  • Kennis van arbeidsrecht, verzuimbegeleiding en actuele HR-processen;
  • Een goede beheersing van het Nederlands, en bij voorkeur ook van het Engels;
  • Een nuchtere, servicegerichte houding die past bij een groeiend familiebedrijf.

Praktische informatie

Uren: 32 - 36 uur
Standplaats: Moerkapelle

Arbeidsvoorwaarden & aanvullende info

Werken bij Bergbanket betekent werken in een zelfstandige rol binnen een informele en collegiale werkomgeving. En dat is nog niet alles:

  • Veel ruimte voor eigen initiatief en professionele ontwikkeling;
  • Een marktconform salaris volgens de cao Zoetwaren, schaal 9 (€ 3.200 – € 4.200 bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek);
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een fietsplan;
  • En natuurlijk: toegang tot alle heerlijke producten.

Interesse in zo’n heerlijke baan?
Leuk! Jolijn, Managing Consultant bij OpenHR, spreekt je graag.
Solliciteer direct via de sollicitatieknop of stuur je cv naar jolijn@openhr.nl.

OpenHR ondersteunt Bergbanket exclusief in deze procedure. Dat betekent dat reacties van andere bureaus of rechtstreekse reacties van kandidaten niet op prijs worden gesteld door hen. Je kan ons rechtstreeks benaderen voor vragen, wij staan voor je klaar om al deze te beantwoorden!

in

Moerkapelle

Werkgever

Anoniem

Contactpersoon

Jolijn Burgmeijer

HR Adviseur
Deel deze vacature
Meer details
Adres
Moerkapelle, Moerkapelle
Match criteria
Medewerkers

Managing consultant

Details...
Jolijn Burgmeijer
Werk telefoon: +31 26 3650 300
Relevante vacatures
in Rotterdam (en Utrecht)
in Nijverdal
100% HR

HR recruitment | HR interim | HR executive search 

OpenHR / Hrbaan gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close