INTERVIEW

Mijn 1e interim opdracht: Een interview met Martine Pauw

Martine is sinds februari 2019 werkzaam als interim HR professional en heeft haar 1e interim opdracht via OpenHR verkregen. Leuk om haar voor te stellen. 

Stel jezelf eens voor
Mijn naam is Martine Pauw, ik ben getrouwd en heb 4 kinderen en 2 kleinkinderen waar ik trots op ben. Ik ben energiek, sport veel en houd van reizen, mensen, nieuwe uitdagingen en een actief leven.
                
Wie ben je als HR professional?  
Met een passie voor HR heb ik mijn hele werkzame leven binnen HR management gewerkt, de laatste jaren in de Benelux en Europa. Binnen de business context van bedrijven ben ik sparringpartner en adviseur voor directies en verbind ik de personeelsdoelstellingen met de business doelstellingen en v.v. Ik ben gefocust op mensen, werk, organisatie en ben service- en resultaatgericht. Verder kan ik strategische doelstellingen snel vertalen naar concrete HR plannen die altijd in balans zijn met mens en organisatie. 

In 2018 ben ik voor mezelf begonnen en zo ben ik ook in contact gekomen met OpenHR, die voor mijn opvolging heeft geworven.

Wat is jouw visie op HR?  
Mijn visie op HR is dat HR nauw moet aansluiten bij de business context en dat HR alles doet om de engagement van medewerkers zo optimaal mogelijk te krijgen. Dat betekent goede evenwichtige profielen, logische organisatie, de juiste man/vrouw op de juiste plaats, aandacht voor werkomstandigheden en flexibiliteit, streven naar balans werk en privé waar mogelijk, goed talent management en een verantwoord beloningsbeleid en waardering voor de bijdrage van mensen. 

Betrokken en gemotiveerde collega’s zijn productiever en gelukkiger wat het bedrijfsresultaat positief beïnvloed.
              
Wat vind je leuk aan interim?
Als interimmer kun je al je HR werkervaring inzetten voor bedrijven, waardoor je bij groei of veranderingsprocessen een goede en resultaatgerichte bijdrage kunt leveren. Verder is het natuurlijk zeer interessant om zoveel diverse bedrijven en verschillende branches te ondersteunen. Ieder bedrijf heeft eigen kansen, maar ook problematiek. Dat maatwerk leveren is zeer waardevol voor beide partijen.

Hoe bevalt de samenwerking met OpenHR?
Mijn grote eerste interim opdracht kwam via OpenHR via Mark en Renate. Het was een internationaal bedrijf waar ik een vervanging heb gedaan voor een HR collega die na een lange tijd elders ging werken. Een prachtige en leerzame periode van bijna 3 jaar. OpenHR heeft daar een goede match gemaakt. OpenHR kenmerkt zich door klantgerichtheid, exact weten wat er nodig is in de diverse disciplines en levels van HR. Ook heeft OpenHR een professioneel recruitment team. Zij houden altijd contact en zijn zeer toegankelijk en professioneel. Een goed team.

Wil jij ook de overstap maken naar interim? Wij helpen je graag! Schrijf je vandaag nog in. Liever een consultant spreken? Bel gerust even naar 026 365 03 00.

Stay tuned! Binnenkort volgen meer verhalen van onze interimmers.

Schrijf je in!

LAATSTE NEWS

Om tot een goede onboarding te komen worden de 4 C’s van Tayla Bauer (2010)...
12-04-2024
Je kan je weer inschrijven voor de volgende editie van onze Walk-In Wednesday.
13-03-2024
Wij hebben vanaf vandaag een eigen WhatsApp kanaal voor HR vacatures en...
6-03-2024
OpenHR / Hrbaan gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close